خانه / مدیریت و تبلیغات - درویش زاده / ? بازاریابی پورسانتی چیست؟ (بخش سوم) ?
عضویت در کانال

? بازاریابی پورسانتی چیست؟ (بخش سوم) ?

? بازاریابی پورسانتی چیست؟ (بخش سوم) ?

چه عناوین کاری ای برای استرانژی های بازاریابی پورسانتی مناسب است؟

«مدیر بازاریابی اینترنتی»
آنها چه می کنند؟
• هم تراز کردن کمپین های بازاریابی اینترنتی کمپانی – شامل کمپین های رسانه جمعی با بازاریابی پورسانتی
• تعیین کردن کمپین های بازاریابی اینترنتی کمپانی، که شامل تعیین اینکه در چه مکانی تبلیغ کنید و به کارگیری شرکای مربوطه
• وضع استانداردهایی برای گسترش تجارت آنلاین
• بررسی کارهای روزانه کارکنان بازاریابی
• کار کردن با تیم پیشرفت وبسایت کمپانی
مدیران بازاریابی اینترنتی می بایست حداقل مدرک کارشناسی عموما در زمینه های بازاریابی، تبلیغات یا مدیریت تجاری داشته باشند. آنها باید نحوه ی برقراری تعادل بین سایتهای اجتماعی، بازاریابی ویروسی و استراتژیهای بازاریابی پورسانتی را بدانند تا به موفقیت دست یابند.
@modiiir
«مدیر بازاریابی پورسانتی»
آنها چه می کنند؟
• پیدا کردن سایتها و منابع آنلاینی که بتوانند در آنها محصول کمپانی خود را عرضه کنند.
• همکاری با کمپانی هایی که بتوانند با آنها توافق نامه های سودمند دوجانبه داشته باشند.
• ابزار بازاریابی اینترنتی که شامل نسخه های فروش و بنرهای تبلیغاتی است را فراهم کنند.
• مدیریت مشتری ها و افراد وایسته –رسیدگی کردن به اینکه وابسته ها در حال مسجل کردن کیفیت کمپانی و استانداردهای اخلاقی هستند-.
مدیران بازاریابی پورسانتی حداقل به مدرک کارشناسی، عموما در زمینه بازاریابی نیاز دارند. آنها همچنین می بایست تجربه ی تجارت آنلاین که شامل فروش، تبلیغات و بازاریابی پورسانتی است را داشته باشند. تحصیلاتی که آنها را برای این حرفه آماده می کند شامل کلاسهای بازاریابی، تحقیقات تجاری، آمار، اقتصاد خرد، رفتار مشتری و قوانین اینترنت می باشد.

«متصدی رسیدگی به حساب مشتری ها»
آنها چه می کنند؟
• فروش تبلیغات پرداخت به ازای کلیک
• بازبینی و آنالیز ماهانه با تبلیغ کنندگان
• تعیین فرصتهای جدید درآمدی به کمک بازاریابها و در صورت امکان، افزایش فروش
• ملاقات با مشتریان –به صورت حضوری، تلفنی یا از طریف وبینارها (کنفرانسهای تحت وب)-
متصدیان رسیدگی به حساب مشتریان می بایست حداقل مدرک لیسانس عموما در زمینه ی بازاریابی و یک تجربه ی پنج ساله کار با تجارت اینترنتی (به خصوص فروش و تبلیغات) داشته باشند. تحصیلاتی که آنها را برای این حرفه آماده میکند شامل کلاسهایی از بازاریابی، تحقیقات تجارت و علم رایانه می باشد.
@modiiir
این بخش آخر بازاریابی پورسانتی بود، اصل نوشتار را میتوانید در تارنمای زیر مشاهده کنید:
http://www.marketing-schools.org/types-of-marketing/affiliate-marketing.html
کانال مدیریت و تبلیغات در تلگرام
telegram.me/modiiir
ادمین مَجی ?www.blog.hsp.ir

hsp.ir
کسب درامد از تلگرام

درباره ی مهندس درویش زاده

درود من درویش زاده هستم .... فارغ التحصيل مهندسی کامپیوتر(ict) گرایش سیستمهای تحت شبکه، مدتی در زمینه تبلیغات، بازرگانی و فروش فعالیت داشته ام و در حال حاضر بصورت تخصصی بازاریابی اینترنتی و تبلبغات شبکه های اجتماعی را انجام میدهم. با آرزو های خوب

همچنین ببینید

?پنج راهکار برای ایجاد فرهنگ نوآوری در سازمان‌ها

خیلی از شرکت‌ها واقعا می‌خواهند فرهنگ نوآوری را در سازمان خود ایجاد کنند، فرهنگی که …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پشتیبانی تلگرامی لاین استور