خانه / مدیریت و تبلیغات - درویش زاده / 📋 بازاریابی پورسانتی چیست؟ (بخش سوم) 📋
عضویت در کانال

📋 بازاریابی پورسانتی چیست؟ (بخش سوم) 📋

📋 بازاریابی پورسانتی چیست؟ (بخش سوم) 📋

چه عناوین کاری ای برای استرانژی های بازاریابی پورسانتی مناسب است؟

«مدیر بازاریابی اینترنتی»
آنها چه می کنند؟
• هم تراز کردن کمپین های بازاریابی اینترنتی کمپانی – شامل کمپین های رسانه جمعی با بازاریابی پورسانتی
• تعیین کردن کمپین های بازاریابی اینترنتی کمپانی، که شامل تعیین اینکه در چه مکانی تبلیغ کنید و به کارگیری شرکای مربوطه
• وضع استانداردهایی برای گسترش تجارت آنلاین
• بررسی کارهای روزانه کارکنان بازاریابی
• کار کردن با تیم پیشرفت وبسایت کمپانی
مدیران بازاریابی اینترنتی می بایست حداقل مدرک کارشناسی عموما در زمینه های بازاریابی، تبلیغات یا مدیریت تجاری داشته باشند. آنها باید نحوه ی برقراری تعادل بین سایتهای اجتماعی، بازاریابی ویروسی و استراتژیهای بازاریابی پورسانتی را بدانند تا به موفقیت دست یابند.
@modiiir
«مدیر بازاریابی پورسانتی»
آنها چه می کنند؟
• پیدا کردن سایتها و منابع آنلاینی که بتوانند در آنها محصول کمپانی خود را عرضه کنند.
• همکاری با کمپانی هایی که بتوانند با آنها توافق نامه های سودمند دوجانبه داشته باشند.
• ابزار بازاریابی اینترنتی که شامل نسخه های فروش و بنرهای تبلیغاتی است را فراهم کنند.
• مدیریت مشتری ها و افراد وایسته –رسیدگی کردن به اینکه وابسته ها در حال مسجل کردن کیفیت کمپانی و استانداردهای اخلاقی هستند-.
مدیران بازاریابی پورسانتی حداقل به مدرک کارشناسی، عموما در زمینه بازاریابی نیاز دارند. آنها همچنین می بایست تجربه ی تجارت آنلاین که شامل فروش، تبلیغات و بازاریابی پورسانتی است را داشته باشند. تحصیلاتی که آنها را برای این حرفه آماده می کند شامل کلاسهای بازاریابی، تحقیقات تجاری، آمار، اقتصاد خرد، رفتار مشتری و قوانین اینترنت می باشد.

«متصدی رسیدگی به حساب مشتری ها»
آنها چه می کنند؟
• فروش تبلیغات پرداخت به ازای کلیک
• بازبینی و آنالیز ماهانه با تبلیغ کنندگان
• تعیین فرصتهای جدید درآمدی به کمک بازاریابها و در صورت امکان، افزایش فروش
• ملاقات با مشتریان –به صورت حضوری، تلفنی یا از طریف وبینارها (کنفرانسهای تحت وب)-
متصدیان رسیدگی به حساب مشتریان می بایست حداقل مدرک لیسانس عموما در زمینه ی بازاریابی و یک تجربه ی پنج ساله کار با تجارت اینترنتی (به خصوص فروش و تبلیغات) داشته باشند. تحصیلاتی که آنها را برای این حرفه آماده میکند شامل کلاسهایی از بازاریابی، تحقیقات تجارت و علم رایانه می باشد.
@modiiir
این بخش آخر بازاریابی پورسانتی بود، اصل نوشتار را میتوانید در تارنمای زیر مشاهده کنید:
http://www.marketing-schools.org/types-of-marketing/affiliate-marketing.html
کانال مدیریت و تبلیغات در تلگرام
telegram.me/modiiir
ادمین مَجی 😎www.blog.hsp.ir

hsp.ir
کسب درامد از تلگرام

درباره ی مهندس درویش زاده

درود من درویش زاده هستم .... فارغ التحصيل مهندسی کامپیوتر(ict) گرایش سیستمهای تحت شبکه، مدتی در زمینه تبلیغات، بازرگانی و فروش فعالیت داشته ام و در حال حاضر بصورت تخصصی بازاریابی اینترنتی و تبلبغات شبکه های اجتماعی را انجام میدهم. با آرزو های خوب

همچنین ببینید

📌اتوماسیون اداری چیست و چه کاربردی دارد؟

احتمالا این روزها زیاد عبارت «اتوماسیون اداری» را می‌شنوید، ولی شاید دقیقا نمی‌دانید که اتوماسیون …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پشتیبانی تلگرامی لاین استور