خانه / مدیریت و تبلیغات - درویش زاده / 📌📋 بازاریابی پورسانتی چیست؟ (بخش اول) 📋
عضویت در کانال

📌📋 بازاریابی پورسانتی چیست؟ (بخش اول) 📋

📋 بازاریابی پورسانتی چیست؟ (بخش اول) 📋

خودتان را در حال ایجاد یک کسب و کار کوچک فرض کنید و به فکر پخش محصولات و خدماتتان هستید. در چه مکانی تبلیغ میکنید؟ چه کسانی برای رساندن پیامتان به شما کمک می کنند؟
ابزراهایی همچون اینترنت برای کسب و کارها، فرصتهای بیشتری برای انواع گوناگون مشتریان فراهم کرده است. متاسفانه اینترنت یک فضای به شدت شلوغ است، جایی که در آن مشتریان با تبلیغهایی با روشهای مختلف از منابع غیرقابل اعتماد مواجه می شوند.
به خاطر مقابله با این شلوغی، بسیاری از کسب و کارها به بازاریابی پورسانتی (مشارکتی) روی می آورند، فضایی که در آن یک وبسایت در ازای دریافت حق الزحمه برای کسب و کارهای مختلفی بازاریابی میکند.
این روشها به بازرگانان اجازه می دهد که با منابع قابل اعتمادی که آن کسب و کار را بازاریابی می کند، شروع به همکاری کنند. به جای پرداخت مبلغ مشخصی برای یک تبلیغ با مدت زمان معلوم، در بازاریابی پورسانتی برای اجرای تبلیغ و تاثیرات آن، هزینه پرداخت می شود. که در این روش هزینه ی بسیار کمتری نسبت به روشهای بازاریابی سنتی برای کسب و کارها جدید دارد.
چه کسانی از بازاریابی پورسانتی استفاده می کنند؟
روشهای بازاریابی پورسانتی غالبا توسط خرده فروشهای آنلاین استفاده می شود. Amazon.com یکی از بزرگترین نامها در این عرصه است. برنامه های آن یکی از اولین و بزرگترین کمپینهای گسترده در بازاریابی است و به یک الگو دراین زمینه برای کمپانی های متعاقب دیگر تبدیل شده است.
با ظهور Google, LinkShare ، بازاریابی پورسانتی توانست تولید با تنوع بالاتری در زمینه طراحی وبسایتها را داشته باشد. به طوریکه یک وبلاگ نویس می تواند برای یک کمپانی میلیاردی بازاریابی پورسانتی کند.
به خاطر حق الزحمه ی سایتهای بازاریابی، سود حاصله ی محصولات کمتر می گردد. اما فروش تعداد بیشتری از محصولات را رقم میزند. محصولاتی که از ارائه ی قابل توجهی سود می برند (همچون کتاب و موسیقی) کاندیدهای خوبی برای استراتژیهای بازاریابی پورسانتی می باشند. تفریح و سرگرمی –مخصوصا بازیها- شاهد رشد چشمگیری از طریق این نوع بازاریابی بوده اند. دیگر بخشهای تجاری که از طریق بازاریابی پورسانتی رشد می کنند شامل امور مالی، گردشگری، تخفیفات گوشی های همراه می باشد.
چرا از بازاریابی پورسانتی استفاده کنیم؟
• به راحتی به تعداد زیادی از مخاطبان دسترسی پیدا می کنیم.
• ریسک پایینی دارد: شاید با این روش به نتیجه ی شگفتی نرسیم، اما هزینه ای هم برای مان نداشته است.
• دراین موارد بسیاری از ناشران وبسایتها به جای از نو شروع کردن، ترجیح می دهند که در پروژه های موجود با شما همکاری کنند.

ادامه دارد . . .

————————
کانال مدیریت و تبلیغات در تلگرام
https://telegram.me/joinchat/AUNjPzwwiQQSI88Hh4WnZg
ادمین مجی 😎 www.blog.hsp.ir

hsp.ir
کسب درامد از تلگرام

درباره ی مهندس درویش زاده

درود من درویش زاده هستم .... فارغ التحصيل مهندسی کامپیوتر(ict) گرایش سیستمهای تحت شبکه، مدتی در زمینه تبلیغات، بازرگانی و فروش فعالیت داشته ام و در حال حاضر بصورت تخصصی بازاریابی اینترنتی و تبلبغات شبکه های اجتماعی را انجام میدهم. با آرزو های خوب

همچنین ببینید

📌ده ویژگی میلیونر های جوان

  ⁣ده ویژگی مشترک میلیونرهای جوان تصور مردم دنیا از میلیونرها چند سالی است که …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پشتیبانی تلگرامی لاین استور