خانه / مدیریت و تبلیغات - درویش زاده / 📌📋 بازاریابی پورسانتی چیست؟ (بخش دوم) 📋
عضویت در کانال

📌📋 بازاریابی پورسانتی چیست؟ (بخش دوم) 📋

📋 بازاریابی پورسانتی چیست؟ (بخش دوم) 📋

برای کدام نوع از مشتریان بازاریابی پورسانتی موثر است؟
اگر می خواهید افراد واکنش مثبتی نسبت به بازاریابی پورسانتی داشته باشند، می بایست فضای راحتی را برای آنها ایجاد کنید تا بتوانند به صورت آنلاین خریداری کنند. برای نسلهای جوانتر شاید این مساله فراگیر باشد و همگی آنها با روش خرید کنند، اما بزرگسالان ترجیح می دهند که کالا و خدمات را به صورت حضوری خریداری کنند.
خوشبختانه، نوع رفتار خریداران آنلاین، مسئولان وبسایتها را ملزم می کند که به دنبال خلق طراحی ساختاری و بهتری در سایتها باشند. که اینها شامل موارد زیر می باشد ( اما تنها محدود به اینها نیستند):
• وبسایتهای مقایسه ی اجناس فروش و راهنمایی هایی دراین باب
• سایتهای تخفیفی، که پیشنهادهای خاص را جمع آوری و تبلیغ می کنند
• سایتهای بازاریابی گوشه ای – که معمولا شامل بحثهایی درباره ی محصولات می شود.
• بلاگها و ویلاگها (وبلاگ ویدئویی) با موضوعات مربوط به محصولات
• وبسایتهایی با محتوای پویا که از تبلیغات مرتبط با محتواهای صفحه استفاده می کنند.
مشتریانی که آنلاین خریداری می کنند، روشهای راحت و سریعی برای یافتن محصولات و مقایسه ی قیمتها دارند. در تمامی استراتژیهای بازاریابی پورسانتی به این نکته توجه می کنند که مشتریان اصلی شان بیشتر درباره ی محصولاتشان اطلاع یابند.
چگونه یک کمپین بازاریابی پورسانتی گسترش می یابد؟
زمانی که یک کمپین بازاریابی پورسانتی ایجاد می گردد، بازرگانان باید در ابتدا از این قضیه که می توانند در بازار رقابت کنند، اطمینان یابند. خیلی از وابسته ها، همچون وبسایتهای مقایسه ی خرید یا سایتهای بحث کننده درباره ی صنعتهای مشخص، اطلاعاتی درباره ی محصولات فراوان در بازار را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهند. بازرگانان، این سایتهای منتشرکننده را پیدا می کنند تا با آنها در بازاریابی پورسانتی مشارکت کنند.
برای استفاده از این چنین داوطلبانی، یک تجارت می بایست اطلاعات برنامه ریزی پورسانتی را از طریق یک لینک در صفحه ی اصلی خود داشته باشد. آنها می بایست به این نکته توجه کنند که استفاده از این وابسته ها به نحوی نشود که به اعتبار آنها لطمه ای وارد کند.
طراحی وبسایت موثر برای همه ی کمپینهای بازاریابی اینترنتی ضروریست. هزاران وابسته ممکن است حجم سایتها را به خود اختصاص دهند، اما در صورت نداشتن پیجهای فرود (Landing Pages) جذاب، بازدیدکنندگان آنها به مشتریان خریدار تبدیل نمی شوند. خریداران اینترنتی تنها در چند ثانیه قادرند تحقیق و مقایسه ی محصولات را با هم انجام دهند.
در نهایت یک کمپین موثر بازاریابی پورسانتی به نگهداری و توجه نیاز دارد. این شامل یافتن داده از هزاران وابسته و پاسخگویی به مشکلات –همچون رفتار نامناسب وابسته ها- می باشد که باید این موارد برطرف شوند.
عناصر اصلی بازاریابی پورسانتی:
• آگاهی از بازار رقابت
• بدست آوردن وابسته های مناسب
• بدست آوردن داده ها از سایتهای وابسته
• حفظ و نگه داری برنامه، اصلاح و رفع مشکلات

ادامه دارد . . .

————————
کانال مدیریت و تبلیغات در تلگرام
https://telegram.me/joinchat/AUNjPzwwiQQSI88Hh4WnZg
ادمین مجی 😎 www.blog.hsp.ir

hsp.ir
کسب درامد از تلگرام

درباره ی مهندس درویش زاده

درود من درویش زاده هستم .... فارغ التحصيل مهندسی کامپیوتر(ict) گرایش سیستمهای تحت شبکه، مدتی در زمینه تبلیغات، بازرگانی و فروش فعالیت داشته ام و در حال حاضر بصورت تخصصی بازاریابی اینترنتی و تبلبغات شبکه های اجتماعی را انجام میدهم. با آرزو های خوب

همچنین ببینید

📌ده ویژگی میلیونر های جوان

  ⁣ده ویژگی مشترک میلیونرهای جوان تصور مردم دنیا از میلیونرها چند سالی است که …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پشتیبانی تلگرامی لاین استور