خانه / مدیریت و تبلیغات - درویش زاده / ? اين چهار خدمت را براي مشتري جدي بگيريم
عضویت در کانال

? اين چهار خدمت را براي مشتري جدي بگيريم

? اين چهار خدمت را براي مشتري جدي بگيريم

?خدمات قبل از فروش
?خدمات حین فروش،
?خدمات پس از فروش
?والبته خدمات بدون فروش
@modiiir

✅خدمات قبل از فروش : خدماتی هستند که به مشتریان می دهیم تا با محصول ما آشنا شوند مثلا اگر عرضه کننده ابزار برقی هستیم اجازه می دهیم با ابزار مربوطه در فضایی که آماده کرده ایم کار کنند و اگر پذیرفتند یک نمونه نو می خرند.
@modiiir
✅خدمات حین فروش : به پذیرایی از مشتری،فراهم سازی امکان رفاه بیشتر و..مربوط میشود…
@modiiir
✅خدمات پس از فروش : به تعهدات و گارانتی مربوط میشود.ضمانتی که به مشتری سپرده آیم .
@modiiir
✅ خدمات بدون فروش : خدماتی است که به مشتریان بالقوه میدهیم تا در آینده مشتری ما بشوند ابن موضوع هم نوعي سرمايه گذاري مهم است .

? کانال مدیریت و تبلیغات در تلگرام
http://telegram.me/modiiir
ادمین مَجی? hsp.ir

hsp.ir
کسب درامد از تلگرام

درباره ی مهندس درویش زاده

درود من درویش زاده هستم .... فارغ التحصيل مهندسی کامپیوتر(ict) گرایش سیستمهای تحت شبکه، مدتی در زمینه تبلیغات، بازرگانی و فروش فعالیت داشته ام و در حال حاضر بصورت تخصصی بازاریابی اینترنتی و تبلبغات شبکه های اجتماعی را انجام میدهم. با آرزو های خوب

همچنین ببینید

?پنج راهکار برای ایجاد فرهنگ نوآوری در سازمان‌ها

خیلی از شرکت‌ها واقعا می‌خواهند فرهنگ نوآوری را در سازمان خود ایجاد کنند، فرهنگی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پشتیبانی تلگرامی لاین استور