قوانین و مقررات

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه بانه بین اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه ” hsp “استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه ” hsp ” ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه ” hsp ” به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی ” hsp “

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی ” hsp ” و خرید كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی ” hsp ” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد

 فروشگاه اینترنتی ” hsp ” هیچ مسووليتي در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتويات متعهد می‌داند.

فروشگاه اینترنتی ” hsp ” هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد ولی تمام تلاش خود را برای رفع کردن نواقص احتمالی و یا مشکلات پیش آمده انجام میدهد .

فروشگاه اینترنتی ” hsp ” هيچ گونه مسئوليتي را در قبال محتويات سایتهایی که ارتباط به آنها به واسطه آگهی و یا لینک در “” شکل می گیرد، پذیرا نیست.

وب سايت ” hsp ” هيچ گونه مسووليتي را در رابطه با حذف شدن صفحات سايت خود نمي پذيرد. سروﻳس های سايت «آنگونه که هست» ارائه می شود و سايت ” hsp ” تحت هيچ شرايطي مسووليت تاخير يا عدم کارکرد سايت را که می تواند ناشى از عوامل طبيعى، نيروى انسانی، مشکلات اينترنتى، خرابی تجهيزات كامپيوترى، مخابراتى و غيره باشد بر عهده ندارد.

فروشگاه اینترنتی ” hsp ” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است  از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

كاربران متعهد هستند که در دسترسی به فروشگاه اینترنتی ” hsp ” مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.

خدمات و محتويات سايت، صرفا براى استفاده شخصى و غير تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت و هيچ فرد حقيقي، حقوقي يا سايتي به هيچ عنوان نمي تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سايت براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيك در سايت خود استفاده نمايد. اگر مايليد از سرويسها و محتويات سايت جهت مقاصد تجارى استفاده نماييد لازم است از قبل به ما اطلاع دهيد. براى اين كار لطفا با ما تماس بگيريد.

كاربران باید هنگام سفارش كالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود.

مالکیت معنوی محتويات فروشگاه اینترنتی ” hsp ”  شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به فروشگاه اینترنتی ” hsp ” مي باشد.
© کليه حقوق محفوظ است.۱۳۹۴ هجری خورشیدی

نمایندگی

فروشگاه اینترنتی ” hsp ” در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه اینترنتی ” hsp ” هیچ گونه مسئولیتی ندارد ولی تمام تلاش خود را در جهت احقاق حق مشتری مینماید .
فروشگاه اینترنتی ” hsp ”  خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

ارتباط با کاربران 

تنها مرجع رسمی مورد تاييد ما برای ارتباط با شما، پايگاه رسمی اين سايت www.hsp.ir است. ما با هيچ روش ديگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تاييد شده در سايت، با شما تماس نمی گيريم .
فروشگاه اینترنتی ” hsp ” هيچ گونه سايت اينترنتی با آدرسی غير از www.hsp.ir  و همچنين، هيچ گونه شناسه در برنامه های گفتگوی اينترنتی همچون Yahoo Messenger و غيره ندارد و هيچگاه با اين روش ها با شما تماس نمی گيرد .
برای تماس با فروشگاه اینترنتی ” hsp ” ، فقط آدرس های ايميل ذکر شده در بخش تماس با ما مجاز می باشند. اگر می خواهيد برای ما نامه بفرستيد فقط به اين آدرسها ايميل کنيد.

فروش و تحویل سفارش

در صورتي كه تامين كننده و صاحب برند به دلايلي خارج از اراده و اختيار خود، توان تحويل كالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفين درباره يك موعد جديد به توافق نرسند، خريدار حق دارد بدون هيچگونه هزينه اي سفارش را فسخ نمايد. – جهت جزوات و فیلم های اموزشی غیر دانلودی –

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش نخواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

مدت گارانتي و نام شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضيحات هر فایل ذكر شده است. در صورت عدم درج موارد مذكور در اين قسمت، گارانتي براي آن كالا وجود ندارد.

شرایط برگشت کالا

هرگونه نقص و عيب فني کالا، بايد در مدت ۴۸ ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن “۰۵۱۳۷۶۲۶۷۷۰ ” و يا  ايميل majidaelm@gmail.com   به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات نقص،جايگزين گردد. بديهي است پس از ۴۸ ساعت هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست.(خاطرنشان مي سازد اين بند فقط براي كالاهاي فاقد گارانتي صدق خواهد كرد و كالاهاي داراي گارانتي از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقايص احتمالي توسط شركت ارائه كننده گارانتي پيگيري ميگردد)

 در صورتی که خریدار بدون داشتن اطلاعات لازم از کالای خریداری نماید برای فایل های دانلودی نمیتواند ادعای عودت هزینه نماید .

خریدار نمیتواند وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند

خریدار به مدت ۷ روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.

این انصراف برای کالاهای زیر امکان پذیر نمی باشد:

۱-  کلیه مواد غذایی و فاسد شدنی و …

۲- گروه گل و گیاه

۳- کالاهای ساخته شده با مشخصات فردی مصرف کننده که به طور واضح جنبه شخصی دارند یا اینکه به دلیل طبیعت آنها نمی توانند باز پس داده شوند و یا اینکه به سرعت قابلیت فساد و خرابی دارند.

۴- نوارهای صوتی و تصویری و نرم افزارهای رایانه ای بسته بنده شده که به وسیله مصرف کننده باز شده باشند.

۵- کتاب ،روزنامه، نشریه و مجلات

۶- کالاهایی که قیمت آنها توسط نوسانات بازارهای مالی و ارزی تعیین می شود.

۷- فایل های دانلودی

تماس با ما            صفحه اصلی سایت